Aktualności

Postępowanie w przypadku problemów na platformie

Postępowanie w przypadku problemów na platformie

Napisane przez: Stefan Nowicki ( )
Number of replies: 0

Szanowni Państwo,

W przypadku wystąpienia problemów na platformie E-EDU, prosimy o kontakt z poniższymi osobami:

  1. Jeżeli problem dotyczy strony głównej serwisu - prosimy pisać na adres wsparcie.cko@uwr.edu.pl
  2. Jeżeli problem pojawia się w kursie, w którym Państwo uczestniczycie - prosimy o kontakt z osobą, która dany kurs prowadzi
  3. Jeżeli problem dotyczy Państwa konta w domenie uwr.edu.pl - prosimy pisać na adres helpdesk@uwr.edu.pl
  4. Jeżeli problem dotyczy systemu USOS - prosimy pisać na adres usosweb@uwr.edu.pl

W przypadku, gdy strona platformy się nie otwiera, lub Państwa przeglądarka informuje o braku możliwości znalezienia strony, prosimy spróbować otworzyć dowolną inną stronę w domenie uni.wroc.pl (np. stronę główną Uniwersytetu):

  • Jeżeli problem powtarza się w przypadku tej drugiej strony, oznacza to czasowy brak dostępu do całej domeny
  • Jeżeli druga strona się otwiera - prosimy o kontakt ze wsparciem technicznym (wsparcie.cko@uwr.edu.pl)

Z poważaniem,

Stefan Nowicki

dyrektor Centrum Kształcenia na Odległość