Kontakt / Pomoc

W przypadku wystąpienia problemów na platformie E-EDU, prosimy o kontakt z poniższymi osobami:

Dla studentów:

  1. Jeżeli problem dotyczy strony głównej serwisu - prosimy pisać na adres wsparcie.cko@uwr.edu.pl
  2. Jeżeli problem pojawia się w kursie, w którym Państwo uczestniczycie - prosimy o kontakt z prowadzącym kurs
  3. Jeżeli problem dotyczy Państwa konta w domenie uwr.edu.pl - prosimy pisać na adres helpdesk@uwr.edu.pl
  4. Jeżeli problem dotyczy systemu USOS - prosimy pisać na adres usosweb@uwr.edu.pl
Dla prowadzących zajęcia:
  1. W razie problemów technicznych - prosimy pisać na adres wsparcie.cko@uwr.edu.pl
  2.  W przypadku pytań dotyczących przygotowania kursów: cko@uwr.edu.pl

W przypadku, gdy strona platformy się nie otwiera, lub Państwa przeglądarka informuje o braku możliwości znalezienia strony, prosimy spróbować otworzyć dowolną inną stronę w domenie uni.wroc.pl (np. stronę główną Uniwersytetu):

  • Jeżeli problem powtarza się w przypadku tej drugiej strony, oznacza to czasowy brak dostępu do całej domeny
  • Jeżeli druga strona się otwiera - prosimy o kontakt ze wsparciem technicznym (wsparcie.cko@uwr.edu.pl)

Prosimy o kontakt za pośrednictwem kont pocztowych w domenie uwr.edu.pl. Na podstawie zarządzenia nr 140/2014 Rektora Uniwersytetu Wrocławskiego wymiana korespondencji między pracownikiem Uniwersytetu Wrocławskiego a studentem, słuchaczem lub doktorantem jest możliwa tylko i wyłącznie za pomocą tych kont.  Z uwagi na powyższe Centrum Kształcenia na Odległość oraz Wsparcie Techniczne reagować będą jedynie na zgłoszenia przesłane z kont pocztowych w domenie uwr.edu.pl.

Wszelkie kwestie techniczne i organizacyjne związane z konkretnymi kursami należy zgłaszać bezpośrednio do osób prowadzących kursy.


Ostatnia modyfikacja: czwartek, 21 maj 2020, 09:42